فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

تصاویر دیدنی و جالب از جام جهانی۲۰۱۰(سری۱)

تصاویر حاشیه ای و جالب از بازی های جام جهانی ۲۰۱۰



تصاویر در ادامه مطلب ازدست ندین


از لحظه ی آغاز جام جهانی 2010 ، تا مشخص شدن قهرمان جهان

هر روز وهر لحظه با شما هستیم،
با ما باشید....

ادامه دارد...
















نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.eurosport.ir

من حس میکنم هلند قهرمان میشه
یعنی دوست دارم هلند قهرمان بشه
شاید هلند و آلمان فینالیست بشند
حس میکنم آلمان هلند را میزنه و اسپانیا را هم همینطور
اون سمت هم هلند برزیل را میزنه و نیمه نهایی هم رقیب راحتی را پیش رو داره و میرسه فینال
و اونجا قهرمان میشه
۱ ماه قبل از جام جهانی حدس زدم هلند قهرمان میشه تا الان بین ۸ تیم آمده و شانس زیادی برای فینالیست شدن داره . در گل من بازی های باشگاهی را خیلی بیشتر دوست دارم و خیلی راحت تر میشه پیش بینیش کرد.. بازی های ملی را خیلی دنبال نمیکنم
دلیلی نمبینم هلند با روبن و ون پرسی و فاندرفارت و اشنایدر و... قهرمان نشه
در کل زیاد تخصصی برای پیش بینی باازی های ملی ندارم

اما سالی که اسپانیا قهرمان اروپا شد و هیچ کس فکر نمیکرد اسپانیا به جایی برسه من همون بازیهای اول و زمانی که سوئد را برد گفتم بودن شک اسپانیا قهرمانه و شد. در کل من امسال طرفدار هلندم
به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد