فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

دیگه اینجوریشو ندیده بودیم

همین چند دقیقه پیش بود که بازیه مس رفسنجان و گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 4-2 به نفع فولاد به پایان رسید.البته بعد از عمری نیومدم که فقط نتیجه ی بازیرو خدمتتون عرض کنم.

 اصل مطلب:بعد از مساوی شدن بازی دروقت معمول برای مشخص شدن نتیجه، بازی وارد وقت اضافه شد .اوخر نیمه ی دوم وقت های تلف شده بود که بعد از گل برتریه فولاد تازه ماجراها شروع شد.


  بعد از این گل طرفدارای مس شروع کردند به پرتاب بطری آب و لنگه کفشو خلاصه هرچی که دم دستشون پیدا میکردن. وهمینجوری اعتراضاتشون بالا گرفت. و عصبانیتشون زمانی زیاد شد که دروازه بان فولاد مرتبابه هربهونه ای خودشو توی محوطه ی جریمه اش نقش زمین میکرد.

  بعد از اینکه دیدن شعار و کفش کارساز نیست رو به سلاح های موثر تری مثل انواع سنگ در ابعاد مختلف اوردند. خلاصه که نوید مظفری با اون همه سنگی که امروز از وسط زمین جمع کرد و تحویل ناظر بازی داد میتونست یه کلکسیون درست و حسابی واسه خودش راه بندازه.


داریم کم کم به نقطه ی اوج بازی نزدیک میشیم. در حالی که هنوز دو دقیقه به پایان بازی مونده بود و حداقل 4-5 دقیقه وقت تلف شده داشت، دیدیم که بازیکنای فولاد با ذوق فراران همیدگرو در آغوش میگرن.نوید مظفری در اقدامی تاریخی پایان بازی رو اعلام کرده بود.

  سوت داور هراه بود با یورش کادر فنی مس رفسنجان به درون زمین و حمله ی سایرین به نوید مظفری. مظفری هم با دیدن سیل جمعیت دستای خودش رو به نشانه ی تسلیم بالا برد و اعلام کرد که اشتباه از او بوده.

  بنابراین بازی مجددا از سر گرفته شد. لطفا بعد از خوندن اقدام عجیب مظفری و اتفاقات بازی شاخاتون در نیاد،چون توی لیگ ایران هر اتفاقی ممکنه.اصولا غیر ممکن نداریم.


  

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.TakClub.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی من رو با نام ★۩۞۩ تک کلوب دات کام ‌ ۩۞۩★
لینک کن و به من خبر بده تا لینکت کنم. برای حمایت از ما ، روی تبلیغات سمت چپ سایت (فروشگاه) کلیک کنید .

http://www.TakClub.com

ممنون

لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد