فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

بازی های مقدماتی جام جهانی 2010

سلام خدمت خوانندگان جان


بازی های مقد ماتی جام جهانی:


           


کلمبیا-شیلی


اکوادور-اوروگوئه


بلاروس-قزاقستان


نیوزلند-بحرین


ارژانتین-پرو


برزیل-بولیوی


المان-روسیه


بوسنی-استونی


انگلیس-اوکراین


سوئد-دانمارک


لهستان-چک


پرتغال-مجارستان


بلژیک-ترکیه


تمامی این بازی ها در تاریخ 7/18 برگزار میشوند.


تیم هایی که صعودشان به جام جهانی قطعی شده:

برزیل، غنا، پاراگوئه، انگلیس، کره شمالی، کره جنوبی ،ژاپن، هلند



موفق باشید.

نظرات 21 + ارسال نظر
سعید شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://ff4.blogfa.com

سلام ....
چطوری عزیزم ؟
خوبی ؟
خسته نباشی ...
بدو بیا آپیدم ، قالب عوض کردم ، آهنگ وبمو عوض کردم ....
بدو ببین چه خبره ..
منتظرم ....

دارم خودمو میکشم .هرکار میکنم وبت باز نمیشه. یاهاس یه فکر دیگه بکنم.

مهراب یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام نیما خوبی عزیز

آرژانتین چی شد میره جام جهانی یا نه

خبرم کن مرسی

به روی چشم

مریم دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

[گل][گل[گل][لگل][گل][لگل][گل][گل]
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
سلام
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
خوبی؟
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
شاپرکهای خیالی به روز شد
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
خوشحال می شم سر بزنی
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
[گل][گل[گل][لگل][ل[گل][لگل][گل]

محدثه سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

عجب احساسات پیچیده ای داری ها

اری سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.tootball.blogfa.com

سلام نیما جون راستی شما تبادل لوگو هم می کنی؟ من لوگوی شما رو گذاشتم... لطفاْ شما هم این کارو بکن با تشکر به تو رئال عزیززززز
راستی شنیدی کریس رونالدو (همون بی سواده) دوباره مصدوم شده؟ اخبارش تو وبلاگم هست اگه خواستی یه نگاه بهش بکن

مرسی رفیق عزیز.راستش بلاگفا باز نمیشه وگرنه حتما میومدم.
به خدا من بی تقصیرم

گلنوش سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://basketball-idinak.blogsky.com

سلاااااااااااااام نیماییییییییی
آآآآآآآآآآآاپم
بیا پیشم

به روی چشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

نیما
نداشتیمااااااااااااااا
اس اس عزززززززززززیززززززززززز من هممممممممیییییییییییشششششششه قهرمااااااانه
تو چطوری؟
خیلی وقت بود درست حسابی نیومده بودم بهت سر بزنم
به به
چه جالب.......
.
.
.
.
اینجا هییییچ تغییری نکرده
مثه همیشه باحاله


میام پیشت

فعلا

چشماتون قشنگ میبینه آبجی.
به سلامت .منتظریم

گلنوش چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://basketball-idinak.blogsky.com

با عرض معذرت
کامنت قبلی مال من بود

دیگه ادبیات هرکی رو نشناسیم مال شما رو چشم بسته تشخیص میدیم.

اهورا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

شما درعرض سه سوت لینک شدید!!!

ببخشید که دیر شد.........
تا الآن فکر می کردم که لینکت کردم!

افتخاریست برای ما. مرسی.

سعید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://ff4.blogfa.com

سلام ...
خوبی ؟
بدو بیا که آپیدم در حد جام جهانی 2010

کوچیک آقا سعید. امدم.

محمدرضا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.loverpool.persianblog.ir

سلام. آرژانتین هم رفت جام جهانی! خیلی شانس آورد ها !

اگه نمیرفت که ضد حال بود.

محمد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://atmsports.mihanblog.com

سلام.من محمدم.من می خواستم اگه میتونی منو با نام دنیای فوتبال لینک کنی.بعد خبرم کن تا لینکت کنم. قالبت خیلی قشنگه اگه میشه اونو هم به من معرفی کن.

آقا محمد لینکت کردم.

بوبو شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام فسقلی
چجوریایی؟؟
مارو نمیبینی خوشی؟؟
کور خوندی
من همیشه به شیشه ی عینکت چسبیدم

عجب شانسی.
من اصلا عینک ندارم.

محدثه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

فوووووووووووووووووووووتتتتتتتتتتت!!!
ببخشید یکم این جا گرد و خاک گرفته بود ... اومدم یه فوت بکنم گرد و خاکش بره !!!
خجالت نمی کشی بچه ؟
آپ کن دیگه !

زن و بچه و زندگی و تورم و..................................................
فرصتمون نمیده. به روی چشم آپ میکنم به زودی.

بوبو دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

سالام
چفین؟؟
یاخجی سان گارداش؟
نه حال نه خبر؟
نیا به یوخ سان؟
نیما سلطان هارداسان؟

متشکرم از الطاف شما

مریم سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

من آپم
بدوووووووووووووووووووو بیا
.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥من آپمممممممممممممممممممممم
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥

بوبو چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

کجا رو گفتی ترجمه کنم؟

کامنت اولو

اهورا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

ما آپ می باشیم!!!...

مبارکه

محمدرضا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.myliverpool.persianblog.ir/

این وبلاگ من آپه ها !

چشم

dara یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.newsofcomputer.blogfa.com

salam weblog khobii darii
tabadfol link mikoni?

باشه لینکت میکنم

بوبو یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

عجب ادم داغونی هستی تو!!!!
کامنت او ل رو که فارسی نوشتم و کامنت دوم رو که ترکی نوشته بودم خودت به فارسی جواب دادی .
حالا کجاتو ترجمه کنم؟!!!!

فک کنم تو داغون تری
جوابو دقت کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد